CRM

Med et integreret CRM (Customer Relationsship Management) system kan virksomheden tilbyde kunderne en proaktiv og individuel service. Virksomheden får dermed en ny måde at styrke indtjeningen på i en tid, hvor det bliver stadigt sværere at tjene penge på produkter alene.

Effektiv styring af information er altafgørende, når det gælder om at sælge, fastholde og udvikle rentable serviceaftaler. Med det rigtige system kan virksomheden automatisere alle serviceprocesser, udstyre medarbejdere med målrettet kundeinformation og bruge mere tid på at udføre det, som skaber værdi.

CRM giver en hel række fordele:

  • Effektivisering af serviceprocesser
  • Mersalg – fordi medarbejderne har nemmere adgang til information og mulighed for krydssalg
  • Mere nuanceret billede af kunderne med fokus på lønsomme kunderregistreringer på tværs af kundekontaktflader
  • Lavere salgs-og marketingomkostninger – CRM udnytter mulighederne for segmentering og overblik over omkostninger ved kampagner
  • Sikring af viden og historik – med CRM sikres, at viden ikke forsvinder, når personale forlader virksomheden
  • Bedre mulighed for at administrere servicebesøg
  • Bedre mulighed for at systematisere hotline-service
  • Bedre overblik over fejl
  • Overblik over kundens behov – CRM-systemet angiver selv tidspunktet, hvornår kunden skal have service

Combo Solutions er godkendt som Microsoft CRM agent.